Tickets / Abonnementen / Bonusvoorstellingen

Koop je abonnement hier.

 

 

AAN JOU DE KEUZE!

Of je koopt je tickets aan het onthaal in CC De Ploter, of je koopt ze online via deze website.
Tickets bestellen via mail, brief of telefoon kan niet.
 

ABONNEMENT

De abonnementeverkoop start op zaterdag 10 juni 2017 om 8u.

Stel zelf je keuzeabonnement samen met minstens 5 voorstellingen tegen gereduceerd tarief. Bij een klein abonnement (5 of 6 voorstellingen) krijg je bovendien een vrijkaart voor 2 voorstellingen uit onderstaande lijst. Bij een groot abonnement (vanaf 7 voorstellingen) krijg je een vrijkaart voor 3 voorstellingen. Per voorstelling uit deze keuzelijst wordt een beperkt aantal vrijkaarten voorbehouden voor abonnees! Wanneer deze vrijkaarten voor een voorstelling zijn uitgeput, zal je een andere keuze moeten maken.
 

 

 

  LOSSE TICKETS

Je kan losse tickets reserveren via de voorstellingspagina, vanaf 17 juni.
Bij aankoop van een los ticket is er een korting voor:
- jongeren (tot 26 jaar)
- +65-jarigen

 

KLIK BETAAL PRINT

Online gekochte tickets dienen meteen te worden betaald via een waaier aan mogelijkheden: bancontact, Visa/Mastercard, KBC Online, ING Homepay, Belfius Netbanking, iDeal, Amex en Paypal. Na betaling krijg je de tickets in je mailbox, print je ze en neem je ze mee naar de voorstelling. We scannen de tickets bij het betreden van de zaal (dat kunnen we ook op het scherm van je smartphone). Voor de online gekochte tickets betaal je een extra reservatiekost van 1 euro per ticket.
 

HELPDESK

Voor vragen over de online ticketing kan je terecht bij de helpdesk van onze partner www.mijnevent.be , via 09 277 92 79 of helpdesk@mijnevent.be.
 

ROLSTOELGEBRUIKERS

Personen in een rolstoel vragen we om contact op te nemen met het onthaal, zo kunnen we je meteen de meest geschikte plaats toewijzen.
 

  GRATIS SEIZOENSBROCHURE

Een programmabrochure wordt gratis toegestuurd. Vraag ze aan via info@ccdeploter.be.
 

VEELGESTELDE VRAGEN

Tot wanneer kan ik een ticket online kopen?
Dat kan je tot het allerlaatste moment voor de voorstelling. 

Waarom kan ik niet meer telefonisch of per mail/brief reserveren?
We kiezen voor een systeem waarbij alle betalingen onmiddellijk gebeuren. Zo kunnen we je steeds de meest recente informatie geven. Bij reservaties per mail/brief/telefoon moeten we plaatsen blokkeren die nog niet zijn betaald.

Kan ik een plaats kiezen in de zaal?
Dat kan je zowel online als in het onthaal van CC De Ploter.

Hoe krijg ik de korting waar ik recht op heb?
We geven steeds korting aan bezoekers die jonger zijn dan 26 of ouder zijn dan 65. Als je je tickets online reserveert kan je voor deze korting kiezen en dien je je geboortedatum in te vullen. Wij controleren die dan bij het betreden van de zaal.

Hoeveel keer kan ik mijn ticket afprinten?
Je kan je digitale ticket (PDF) een onbeperkt aantal keren afprinten. We scannen de tickets bij de start van de voorstelling waardoor we zeker weten dat elk ticket maar één keer wordt gebruikt.

Wat doe ik als ik de mail/tickets kwijt ben?
Dan neem je contact op met de helpdesk van http://www.mijnevent.be/, via +32 9 277 92 79 of helpdesk@mijnevent.be, of met het onthaal van CC De Ploter, via 02/582.44.33 of info@ccdeploter.be.

Betaal ik reservatiekosten/transactiekosten aan het onthaal?
Nee, als je je tickets in het onthaal koopt, komen daar geen extra kosten bij.

Wat als ik een bestelling wil annuleren?
In uitzonderlijke gevallen en met een medisch attest betalen we de tickets terug. Daarvoor neem je contact op met het onthaal. Eventuele reservatiekosten kunnen we echter niet terugbetalen.

Moeten ticketkopers een account aanmaken of hebben?
Een account aanmaken is handig als je dikwijls tickets koopt. Het is evenwel niet verplicht.

Wat doe ik als ik geen printer heb?
Dan neem je contact op met het onthaal, wij helpen je graag verder.

Hoe lang is de betalingstermijn?
Voortaan dienen alle tickets onmiddellijk betaald te worden. 

Hoe ontvang ik mijn ticket(s)? 
Als je online reserveert, krijg je de tickets in je mailbox. Reserveer je in CC De Ploter geven wij je ze geprint mee.

Wat doe ik bij problemen? 
Dan neem je contact op met de helpdesk van www.mijnevent.be, via +32 9 277 92 79 of helpdesk@mijnevent.be, of met het onthaal van CC De Ploter, via 02/582.44.33 of info@ccdeploter.be.

Wat doe ik als ik mijn ticket ben vergeten voor de voorstelling?
Dan passeer je even in het onthaal en printen wij ze nogmaals voor je.

Kan ik losse tickets bij mijn abonnement bijbestellen?
Dat is geen enkel probleem. Je betaalt de gewone prijs voor deze tickets.